Pages

Selasa, 25 Januari 2011

Max Secure Anti Virus 19.0



Max Secure Anti Virus 19.0


Language English

Max Secure Anti Virus Pro is a complete Antivirus AntiSpyware solution for individuals, professionals and home users. The software is specially designed to Scan, Detect and Delete Virus /Spyware/ Adware/ Malware/ Trojans and Root Kit with an option of quick and full scan. It does all this very fast and is very light on your PC.



You can continue to work on other applications while we keep your PC secure. Now, you can enjoy worry-Free Web surfing, Safely shop online. Now includes Removable media security called USB Manager and Firewall to secure you from network and Internet threats.



Max Secure Anti Virus Pro has a complete database of the most commonly and largely found viruses, which are detected and can be deleted immediately.


Bahasa Indonesia

Max Secure Anti Virus Pro adalah Antivirus AntiSpyware solusi lengkap untuk perorangan, profesional dan pengguna rumahan. Perangkat lunak ini dirancang khusus untuk Scan, Mendeteksi dan Menghapus Virus / Spyware / Adware / Malware / Trojan dan Root Kit dengan opsi cepat dan penuh scan. Itu semua ini sangat cepat dan sangat ringan pada PC Anda.

 

Dapat melanjutkan untuk bekerja pada aplikasi lain sementara kami menjaga PC Anda aman. Sekarang, Anda dapat menikmati khawatir-Free Web surfing, aman berbelanja online. Sekarang termasuk keamanan Removable media yang disebut USB Manager dan Firewall untuk mengamankan anda dari ancaman jaringan dan Internet.


 

Max Secure Anti Virus Pro memiliki database lengkap virus yang paling umum dan banyak ditemukan, yang terdeteksi dan dapat dihapus dengan segera.








Before you Download:

Run a FREE scan for Windows Errors






Download Max Secure Anti Virus 19.0

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 

Sample text

Sample Text

Sample Text