Pages

Minggu, 06 Februari 2011

Auslogics Antivirus 14.0



Auslogics Antivirus 14.0


Language English

Auslogics Antivirus is a complex security solution for Windows operating systems, covering antivirus, privacy controls, and web security.

The program installation takes a very long time to complete, even on broadband, because the installing kit is basically a downloader that handles the process. Once installed, it has a comprehensive and well-designed wizard to help configure the program. Unlike many other applications, the setup can be configured according to the user knowledge, making it useful for both casual and advanced users.

The interface is divided into a large number of tabs, with main options in the upper part - Dashboard, Settings, and System Info - and the security ones in the left side.

The Antivirus option has three default levels of protection : Aggressive, Default, and Permissive, and can also be manually calibrated. It provides anti-phishing filters for Internet Explorer and Mozilla and several instant messengers.

Privacy control is focused on identity control, protecting the system from tracking cookies, scripts, and registry modifications.

An interesting option is the encryption. This is not targeted to disk-stored data protection, but to instant messenger communication, encrypting the data sent to Yahoo! Messenger and Windows Live Messenger.

Various options like reduced resources consumption (dubbed the Game/Laptop Mode) Home Network Scanning, and internet Search Advisor are also available.

Auslogics Antivirus 2011 is available for Windows 7, Vista, and Windows XP.


Bahasa Indonesia

Auslogics Antivirus adalah solusi keamanan yang kompleks untuk sistem operasi Windows, meliputi antivirus, kontrol privasi, dan keamanan web.

Program Instalasi membutuhkan waktu yang sangat lama untuk menyelesaikan, bahkan di broadband, karena kit menginstal pada dasarnya adalah sebuah downloader yang menangani proses. Setelah terinstal, ia memiliki wizard komprehensif dan dirancang dengan baik untuk membantu mengkonfigurasi program. Tidak seperti aplikasi lainnya, setup dapat dikonfigurasi sesuai dengan pengetahuan pengguna, sehingga bermanfaat bagi pengguna biasa dan lanjutan.

Antarmuka dibagi menjadi sejumlah besar tab, dengan pilihan utama di bagian atas - Dashboard, Pengaturan, dan Sistem Info - dan yang keamanan di sisi kiri.

Pilihan Antivirus memiliki tingkat default tiga perlindungan: Agresif, Default, dan Permisif, dan juga dapat secara manual dikalibrasi. Ini menyediakan anti-phishing filter untuk Internet Explorer dan Mozilla dan beberapa instant messenger.

Privasi kontrol difokuskan pada kontrol identitas, melindungi sistem dari cookie pelacakan, script, dan modifikasi registry. Sebuah pilihan yang menarik adalah enkripsi. Hal ini tidak ditargetkan untuk disk-perlindungan data yang disimpan, tetapi untuk komunikasi instant messenger, mengenkripsi data yang dikirim ke Yahoo! Messenger dan Windows Live Messenger.

Berbagai pilihan seperti mengurangi konsumsi sumber daya (dijuluki Game / Laptop Mode) Home Network Scanning, dan internet Cari Penasehat juga tersedia.

Auslogics Antivirus 2011 adalah tersedia untuk Windows 7, Vista, dan Windows XP.




Before you Download:

Run a FREE scan for Windows Errors






Download Auslogics Antivirus 14.0

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 

Sample text

Sample Text

Sample Text